Wednesday, May 20, 2009

Langkah Pertama



HAri ni fiRstDay aku Wat Blog ni..hmmmm bnyk Kje sbnarnye..tapi Aku sje nk Hilangkan stress yg ade..asek Wat research je dgn Experiment, bosaN la..

So aku nk Kongsi dgn Korang aBout My jOurney in UTP as A technician..
Heppy but sometimes boring cause i'm lonely to doing my internship..hmmm..
but so far, so gOOd...Technician kat sni semua baik2 blaka..
Gaji pon dpt, so berbaloi la aku internship kat sini..



Hari pertama. aku dtang sni, aku stuck kat Human Resourse Manager (HRM).. aku x dpt offer letter yg membuktikan aku boleh buat Practical kat sni...hmmmm sedih nye aku...org yang simpan Offer Letter alu tu pon Cuti Kahwin...nasib aku ade bukti dr PUO tok Practical kat sini...


Pastu aku jumpa dgn Mrs Fimaris, die yang manage aku ke mane aku nk g pasni...
Langkah yang pertama aku kne g Blok 22-00, then aku jumpa Mr Sani kat sne...
Hmmmm... Jumpa la Mr Sani ni....



oppS..ade Student dtg..jap g sambung erh..

No comments:

Post a Comment